Vill börja med att tacka

För allt stöd jag fått av mina vänner nya som gamla.
Det är guld !
När man går i svaromål med en så pass galen och verklighetsfrånvänd människa känns det ibland nästan som att man själv håller på att bli knasig....Inget man säger går in och alla gamla mönster med lögner och förnekelse upprepas ännu en gång..
Då är det så skönt att ha människor runtomkring en som stöttar.

Jag har ALDRIG önskat den här offentliga pajkastningen....
visst kan man tycka att jag får skylla mig själv när jag skriver om så pass känsliga saker i något så offentligt som en blogg...
Men å andra sidan är inte min blogg speciellt offentlig ...Jag har inga bilder varken på mig själv eller andra
Och jag har även valt att inte publicera varken för eller efternamn på någon inklusive mig själv.
Jag har haft adressen uppe på min facebooksida som inte är synlig för någon annan än mina facebookvänner..
Så att någon av de berörda skulle ha kunnat halka in här av en slump och identifierat både mig och sig själva är högst osannolikt och det är inte heller så det har gått till................

En nära släkting som har funnits i min vännerlista har helt enkelt exponerat både min sida och min blogg för min Mamma..
Jag skrev då ett inlägg för att säga att ok var härinne och läs då men jag vill inte ha några kommentarer..
Och hur det gick vet vi nog alla vid det här laget..

 Som om den oönskade kommentaren inte var illa nog var hon tvungen att presentera sig själv med både för och efternamn.......Och droppa namnet på min första pojkvän.....Varför behöver hon göra så mot honom ?????
Det är mig han har behandlat som skit men jag skulle ändå aldrig skriva ut hans namn...
Det är så onödigt..
Efter att hon börjat namedroppa skrev jag under mitt inlägg med namn för att visa att jag inte skäms..
Men jag tog bort det idag..
Jag ville inte ha några för och efternamn här förutom på personer som själva valt att bli offentliga eller som redan är det..
Och hon ska inte komma hit till MIN blogg och få mig att ändra på det !!!!!
Det handlar inte bara om mig heller jag har syskon att tänka på..
Delar av min historia är även deras och det måste respekteras..

Kommentarer
Postat av: Jesse

Dom är ju sjuka, det ser man på kommentarerna, det är bara en sjuk människa som väljer att kommentera din vinterjacka av allt.. Och det är en sjuk människa som inte kan respektera din vilja att inte ha henne i ditt liv.

Sen kan man ju undra hur du från första början hamnade i ett förhållande med den killen, har man växt upp med att ta skit fortsätter man ofta när man blir vuxen!

Jag vet hur det känns att sitta där och tvivla på allt eftersom att den andra låtsas som om det aldrig hänt.. Men du har människor som var med då och såg och du har oss som finns nu och ser konsikvenserna utav det.. Du vet att du kan blockera ip-nummer så att hon inte kan kommentera! Ingen av dom har ju något vettigt att komma med ändå.. Kram kram!

2009-12-03 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0