Hämnd enligt mig....

Hämnd kan se ut på många olika sä'tt och vår uppfattning om vad som är en bra hämnd verkar vara väldigt individuell......
Att ta tillbaka kontrollen över sitt eget liv är enligt mig den största och bästa hämnden av dom alla..
Gör man det kan man strunta i alla idioter och istället fokusera på sig själv och sin egen utveckling.
Sen kan man ju göra som Jackie Ferm oxå och vika ut sig i Slitz och sära på benen i Paradise hotel...
Fast frågan är ju om den hon hämnas mest på inte är sig själv...
Om hon nu är så pissed off på pappa svartenbrandt  borde hon skita i honom och göra positiva saker för sig själv istället.
Det som gjorde mig lite bekymrad när jag såg första avsnittet är inte det faktum att miss jackie och mr john valde att så oblygt sätta på varandra redan första kvällen...
Utan att de gjorde det så mekaniskt så helt utan passion.....
Vart var kemin flirten spänningen ?
Det var mer som att du är tjej jag är kille vi har räkat hamna i samma rum , nu kör vi !!!
Deras oheliga allians under täcket var en skam för allt vad bra sex handlar om...
Det är ju sånna där onenighters man ångrar...dom där det inte ens fanns en spänning ,...man var uttråkad redan från början liksom.....

Jag har inte alls praktiserat min hämnd bra det senaste halvåret...Jag har släppt allt och gått runt som en zombie..
Men nu är det slut med det, någonting har skakat om mig..Jag tänker inte skriva vad det behåller jag helt för mig själv...
Men något har verkligen fått mig att tänka till så nu är det nya tag och imorgon är det en helt ny dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0