Jag älskar barn så mycket att jag inte behöver ha några egna.

Ja det stämmer faktiskt för enligt min mening så är blod tjockare än vatten men kärlek tjockare än blod....
De flesta personer jag älskar och har älskat i mitt liv har jag inte varit släkt med på något sätt.
För när det kommer till kritan så är det kärleken som är det viktiga fattas den så kan du vara hur jävla släkt som helst det spelar ingen roll ....
Jag skulle lätt kuna älska någon annans barn har säkert tom gjort det någon gång...
Och det finns så många barn som behöver kärlek i sitt liv...
Desutom kanske vissa gener mår bäst av att inte föras vidare..
Jag har två knäppa föräldrar liksom min stamtavla är inte direkt något att skryta med !
Kan tänka mig på sin höjd ett biologiskt barn och sen vill jag ha fosterbarn.....
Jag skulle nog tillochmed ha lättare att knyta an är fel ord men att förstå dom deras tankar och känslor..
för mitt barn kommer alltid ha något som jag aldrig har haft mitt barn kommer alltid ha någon som älskar det mest av allt mitt barn kommer alltid att ha en Mamma mitt barn kommer att ha mig.
Och jag ska göra mitt bästa för att se till att det får en kärleksfull pappa oxå...
R är den enda värdiga kanidaten jag har träffat hitills så jag hoppas att vi håller ihop.
Jag skulle gärna ha barn här varannan helg redan nu men R verkar inte så pigg på det....
Har alltid tänkt att jag en dag ska ge någon det fosterhemmet jag aldrig fick och en dag kommer jag att göra det....Men det blir inte nu det blir senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0