kärlek är som en fågel släpp den fri (eller be den dra åt helvete) och se om den flyr sin kos eller flyger tillbaka till dig

Bästa sättet och märka vilka som är äkta och inte i ens liv om man är osäker verkar ju helt klart vara att säga upp kontakten med dom man tvivlar på.....
Vem blir lättad startar krig och skickar hotfulla sms ?
Och vem söker kontakt på ett snällt sätt och visar den omtanke du kände att du  saknade i vänskapsrelationen?
svar = Inte mitt kött och blod men däremot ett gammalt ex.......
Inte konstigt att jag stannade kvar så länge i den relationen långt efter att gnistan var död...
Jag stannade för att jag visste att han brydde sig om mig......
på ett sätt som ingen annan i mitt liv gjorde..
Och jag har precis fått det bekräftat så jävla svart på vitt som det går....
 Att jag har en (eller egentligen två) föräldrar vars parenting skills har fått mig att ibland kunna känna viss förståelse för hela  den här  grejen med tvångsterilisering av folk som är ytterst dåligt lämpade att skaffa barn.Jag förstår ju att det var sånna som mina föräldrar de ville åt......Men tyvärr så vart de ju lite för ivriga med sitt knipsande-vilket inte är ok!!!!
Om vi tar min mor då tillexempel förtidspensionerad pga psykiska problem alltså bedömd som för bäng i kolan för att ens klara av de enklaste arbetsuppgifter.....Men när hon sen klämmer ut fem ungar så är det inte en jävel som ens tänker tanken att det det med att uppfostra 5 barn kanske är ett av de svåraste viktigaste jobben du kan ha och den här människan kanske inte är direkt lämpad för det....
Men vafan det vore ju synd att lägga sig i för det är ju trots allt alla människors rättighet att sätta massa barn till världen...
Men mina rättigheter då mina och mina syskons rättigjheter till en ok barndom vad fan hände med dom????
Lag ändribng NU !!!.......Håll koll på psykfall som skaffar barn speciellt när de gör det med ett annat psykfall
Så slipper ni fler människor som mig som kan ha förståelse för tvängsterilisering är inte det ett ganska bra mått på hur jävligt en människa har haft det i sin uppväxt ???
Men jag är trots allt glad att jag fick 50% det gäller att uppskatta det man har och inte bara vara arg för allt man missat...Hade jag bara fokuserat på det hade jag inte suttit här idag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0