En ny bok jag vill läsa

är Älskade syster av joyce Carol Oates. En roman som tydligen ska vara  inspirerad av det vidriga olösta mordet på den sexåriga skönhetsmissen JoanBenet Ramsey.
Alla böcker som ger en känga åt hur vuxenvärlden skamlöst exploaterar små barn och vilka ödesdigra konsekvenser det kan få är vårda att läsas !!!
Speciellt i dessa tider när alla föräldrabloggar frodas som aldrig för.
Nu har ju även riksmobbaren Alex schulman anslutit sig till skaran av dom som vill tapetsera nätet med sina små ögonstenar...
Vidrigt tycker jag ...att han är så jävla kändiskåt att han inte ens kan låta sin dotters uppväxt vara en privatsak.
Och hur länge ska det påga ?
Hur långt får man gå när det gäller ens barns liv ?ska han även skriva om när hon köper sin första bh får sin första mens osv...Nej där går väl ändå gränsen tänker ni
Den är korsad för länge sen tycker jag !
Men i tider när folk är för upptagna med att störa sig på Anna Anka känns ju en bön om lite sunt förnuft helt förgäves.....
Ja hon ser lite konstig ut ,ja hon säger dumma saker,ja hon syns på tv.
för mig räckte ett klipp på ca fem minuter för att jag skulle förstå att allt efter detta bara skulle vara en upprepning av hur hon spelade samma vidriga roll fast i lite andra situationer..
Att hon på riktigt kan faschinera någon övergår mitt förstånd.
Hon skämmer åtminstone ut sig för pengar och utökat kändiskap tillskillnad från de idioter jag känner som gör det helt grattis  vilket desutom leder till att de är ständigt okända eftersom de hela tiden måste byta bekantskapskrets...Det om något är väl  faschinerade...hur fan tänker dom ?
Nej du Anna Anka gör vad fan du vill ,jag är faktiskt inte ett dugg orolig för dig.
Men jag är desto mer oroad över de människor som sitter klistrade framför Tv rutan för att  och se ditt program varje vecka...
Du får åtminstone  pengar och kändiskap vad fan får dom ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0