Gynning behöver en knytnäve i munnen...

för några år sedan tyckte jag att Carolina gynning var en cool tjej..
Jag har blivit visare med åren och inser nu att hon bara är en patetisk- trasig -borderline -narcicisst
En kändis i mängden helt enkelt.
Men om nu jag har blivit visare med åren, varför kan inte hon oxå bli det ?
Svar= Därför att hon inte behöver bli det dumma brudar kommer att fortsätta dyrka henne how ever.....
För vi lever ju i ett samhälle där kändiskap dyrkas och eftersträvas till varje pris....
Det behöver man bara kolla in köerna utan för varje idol audition för att förstå.
Så Gynning kommer att få fortsätta husera i medierna till den dag hon dör...Lovely !

Läste nyss att De två 16 åringarna som ligger bakom mordet på Therese Johansson Rojo fällts för mord/anstiftan till mord.
Det kändes bra att läsa det sjuka/onda handlingar måste få konsekvenser.
För mig spelar det faktiskt ingen roll om den 16 åriga flickan menade allvar med sina mord sms eller inte...
Gjorde hon inte det så är det hög tid att hon lär sig allvaret i att skicka sånna där sms NU.
För vad ska annars hindra henne från att göra  det igen ?
Man ska inte kunna hetsa och psyka en annan människa hur somhelst och sen komma undan med det.
Därav inte sagt att  killen inte har ett  eget ansvar i den tragedi som följde.
Ska bli interessant att se var den rättpsykiatriska utredningen kommer att visa.
Mest skrämmande är ju om den inte visar något alls....
Nog tror jag att vi alla är kapabla till onda handlingar.
Ochatt  vissa människor är mer lätttriggade än andra.
Fast i det här fallet anar jag en del felkonstruerade hjärnceller i mossen....Time will tell

Rip Therese Johansson Rojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0