jag är inget barn längre ingen vars ord ni kan styra !!!

Till Far


Jag hatar dig
Hatar allt du står för
Hatar din förljugenhet och dina kalla ögon
i ditt bröst finns inget hjärta i ditt bröst vilar en sten
Ditt leende är falskt och dina handlingar ännu falskare

Du och din fru sitter och umgås med pedofiler som har uttnytjat er som barn
Människor som har utnyttjat er och som inte ens tar ansvar för det än idag
Fan vad långt ni har kommit i er personliga utveckling!!!



Din fru jobbar med störda barn och du jobbar med störda vuxna
Men era egna störningar då vem jobbar med dom ?
Er goda vän Hans scheike ?


Jag säger upp kontakten med dig och du blommar upp i all din galenskap
Och skickar sjuka hot sms till mig

Way to go Dad !!!

 JAG tänker inte hålla käften längre för jag är en vuxen kvinna nu
inget litet barn eller förvirrad tonnåring som man lätt kan både skrämma och manipulera till tystnad



För tillskillnad från dig så tänker inte jag hålla god min och snällt sitta och umgås med människor som har begått olika typer av övergrepp mot mig och som inte ens har ryggrad nog att stå för det


Jag kan dö nu och jag dör stolt men det verkar som att du kommer att både leva och dö som en ynkrygg



Du kan låtsas utåt gömma dig bakom en framgångsrik fasad men jag vet vem du är
Jag vet vem du verkligen är innerst inne


Det är du som fortfarande är det rädda lilla barnet av oss två


Du är den som aldrig blev vuxen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0