Känner mig fortfarande..

Som en china kopia
Det är en känsla som har bott i mig så länge jag kan minnas
Människa på ytan vrak inuti


Fick en mycket välmenade kommentar av en snäll kvinna jag jobbade med en gång när jag var 19
hon sa :

- Du är en sån bra tjej, det märks att du har blivit bra uppfostrad.Det finns människor som inte får någon kärlek och de blir inte bra



Men du känner inte mig tänkte jag , jag är ju en av dom en av dom som inte blev så bra!!!



Sen att jag har haft en fostermamma som likt vilken sektledare som helst varit på mig som en hök och skolat mig i sociala koder det verkar kunna lura de flesta...



Och jag har desutom alltid varit en alldeles utmärkt skådespelerska



När någonting verkar för bra för att vara sant....så är det oftast det



Har blivit kallad underbar flera gånger nu på mitt nya jobb


Hur fucked up är man när snälla ord känns som ett hån


snälla ord och snälla människor bara suktar mig ger mig ett smakprov på ett liv som borde blivit mitt men som nu är utom räckhåll....


Ett liv där jag hade kunnat vara den människan jag visar utåt och ta åt mig av berömmet på riktigt



Jag kan inte alltid vara den där glada positiva välfungerande.....


För jag har ingen grund att stå på ingenting att backa upp det med


Jag måste få rasa ibland





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0