Kvinnor varför tycker ni inte om er själva ?

Något som gör mig riktigt ledsen är att höra hur kvinnor nedvärderar sig själva speciellt när det är strka kvinnor som jag ser upp till.....




När ska vi kvinnor inse att vi inte behöver vara perfekta för att kunna kalla oss underbara...




Och det här med att ställa upp på sex fast man inte känner för det...Och sen klaga på att man aldrig har lust....
Mercyfucks är ju ett väldigt effektivt sätt att döda sin egen lust...



Jag gör gärna människor tjänster....Men jag drar gränsen vid sexuella....Där sängen börjar slutar min tjänstvillighet på det planet..



Och sen alla kvinnor som sitter fast med ganska hopplösa figurer som ska föreställa män...


Och som lägger de här kommentarerna


- Men vem skulle annars stå ut med mig ???


Tycker man att man själv är så dålig att man inte förtjänar bättre så borde man ju verkligen dumpa barlasten och fokusera på att själv bli en människa som man kan vara stolt över....




I dont do bullshit i dont do mercyfucks och jag tänker fortsätta att kalla mig själv underbar trots att jag är helt jävla hopplös på en massa områden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0