typiskt

Sexuella övergrepp begås pga människor betraktar varandra som objekt....



Den gången jag skulle ha sex med en kille som jag var jättekär i och som jag lärt känna innan
blev han så nervös av hela grejen att han inte fick upp den...



Han blev nervös för att han tyckte att jag var så fin och så värdefull att han helt enkelt fick svårt att tända till ordentligt på mig....



Han fick helt enkelt prestationsångest för att jag var för mycket människa i hans ögon för mycket människa och för lite objekt....



Det funkade bättre nästa gång när han var full.......sorgligt.....




Jag får väl se om jag hittar någon som är man nog att knulla mig och inte bara min kropp...



Time will tell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0