Vår dag är numera bara min dag...

En nyårsafton för 5 år sedan tog du bladet från munnen och kallade mig älskling....

Sen den dagen har varje nyår varit vi..



Men detta nyår är bara jag ,och som grädde på moset har jag just idag fått veta att du har en ny älskling...


Klart jag kände ett hugg i hjärtat men smärtan var snabbt övergående...


Fför större än smärtan är känslan av att jag är genuint glad för din skull..



Varför skulle jag inte önska dig kärlek..???


Jag hoppas att 2011 blir både ditt och mitt år..



Att vi får allt vi behöver..


Att vi fortsätter älska fortsätter drömma och att våra hjärtan förblir öppna...



Kanske hörs vi aldrig mer..Kanske ses vi aldrig mer



Jag kan leva med det om du kan..



Du har spenderat 4 år av ditt liv med mig..Men det innebär inte att du är skyldig  mig ens en endaste sekund extra..



För de åren är över nu..Över men inte förgäves aldrig förgäves..



jag kan leva med att vi inte syns och hörs men jag kan aldrig leva med att vi sårar varamndra..




Jag har allt jag önkar mig av livet just nu...Jag har kärlek allt jag någonsin velat ha..



Så jag behöver inte äga någon och jag behöver inte jaga någon..



Jag kan bara hoppas att hon är speciell och att ni gör varandra lyckliga..



Och älska dig på avstånd utan att ens vilja vara din



Och önska dig allt gott i livet utan at tens  säga det till dig...




Gott nytt år R...




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0