När man har vandrat i dimman så länge är det svårt att se ljuset

tillochmed när man nästan blir bländad av det....


Jag förändras mer och mer för varje dag som går känner hur det går fort nu...

nya insikter nya beslut.

Har börjar prata med folk istället för att bara gå och vara arg inuti och märker att de som betyder nåt de kan ta det...

Och de som inte kan ta det är ju redan long gone..


Min tid är så dyrbar det är så nytt för mig att känna ens ett uns riktig livsglädje


Har aldrig känt mig så stark förut, har aldrig varit så stark förut..


Vill träna upp min klena kropp skaffa lite kondition bygga lite muskler

Lära mig att slåss...I den här världen behöver man kunna sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0