Om något skulle hända mig...

Jag är makaber och morbid döden är både levande och närvarande för mig hela tiden...
Döden skrämmer mig föga det är livet som har gett mig ett helvete hitills...



så döden ser jag mer som = äntligen får jag lite lugn och ro, även om den helst inte får komma för tidigt


Det vore väldigt synd att gå och dö nu jag har ju precis börjat leva


Jag kan tänka saker som att jag uppskattar den här stunden med R just nu när vi bara ligger här älskar varandra och är trygga. Vi på sin höjd lite utråkade...Ingen är brännskadad ingen har cancer ingen är hotad till livet ingen har dött...Jag måste njuta tillfullo av stunder som denna och aldrig ta dom för givet...



Tilloch med när jag är som lyckligast är döden och olyckan ständigt närvarande som en kontrast- Det ljusa och det mörka bor i mig och tar lika stor plats de samexisterar sida vis sida....



Mina ögon har sett för mycket min själ har blivit för gammal...
Jag vågar aldrig ta friden och friheten för given när jag har levt utan dom i större delen av mitt liv ...



Andra kanske söker spänning och dramatik...Jag ,jag vill bara ha det jag aldrig haft lugn och ro och någon eller kanske tom några som älskar mig.....



spänning och dramatik det är jag mätt på  jag tycker om rutiner tycker om att veta vad som ska hända tråkig kanske det.....Men lycklig på mitt eget svarta vis..


Om något skulle hända mig nu så skulle min sk familj ärva mig hemska tanke de där gamarna bland mina saker....stå och riva och ruta helt utan respekt.....


Jag måste skriva ett testamente så jag börjar här...


Om jag skulle dö så ska J få alla mina tjejgrejor såsom kläder smink väskor osv

Mina få möbler och saker till hemmet ska R få behålla


Finns det några sparade tillgångar så ska dom delas lika mellan R och J


All kärlek jag skulle lämna efter mig på jorden skulle också främst tillhöra dom två
Den kan dom oxå dela lika om dom vill :)



De enda från min familj som jag skulle vilja ha närvarande på min begravning är M och J de andra lär ju våldgästa den ändå i vanlig ordning men de ska då veta att jag sitter där i helvetet och ger dom onda ögat under hela cermonin så bränner det på skuldrorna så vet de varför.....:)


Fikat efterår är inte öppet för alla som vill så då räknar jag med att R och J skulle porta alla utom M och J



I övrigt önskar jag att banlysa fraser som hon var som en ängel , hon spred så mycket ljus omkring sig eller hon var så älskad..........Ska någon prata om mig ska ska de prata om mig inte något politiskt korrekt jäkla fantasifoster......
Jag är lika mycket ängel som Jenna Jameson är oskuld
Jag sprider nog lika mycket ljus som mörker fast det inte är min mening
Och älskad pyttsan heller...
Av nådra få ni vet nog vilka ni är...


Jag blir nog faktiskt bara besvärligare och mindre gullig med åren.....Men vad har gullig någionsin gett mig??????



Jag kan gulla med folk på arbetstid när jag får betalt för det...
Jag kan vara kärleksfull men gullig...Nej jag är helt enkelt inte tillräckligt korkad längre..


Jag har varit ganska korkad och blind jag ser det nu....Jag ser mycket nu...............Jag ser rakt igenom många..........Jag är inte så enkel längre och jag älskar det...........Mamma och pappa ni skulle inte känna igen mig........


Aldrig får ni chansen heller..................Elaka människor dör ofta ensamma och bittra har ni tänkt på det ???


Elaka människor får det värst på gammelhemmet för personalen prioriterar dom som har folk som bryr sig..

Personalen prioriterar dom som har någon som hälsar på.........

Titta på era händer på eran dödsbädd och fundera över vad dessa händer faktiskt har gjort vad de har uträttat under er livstid och sen kan ni fundera på varför ingen är där för att hålla dom.....


Tänk på alla gånger ni lyfte mig i håret och släpade mig genom hela huset och tänk på varför jag inte sitter hos er nu................Det finns värre saker oxå tänk på dom det gör jag och jag glömmer aldrig och jag kommer aldrig mer att låtsas



Jag skulle inte vilja vara i era kläder när ni ska tänka igenom era liv...............Inför döden är vi alla ensamma........Men somliga sorgligare och ensammare än andra.................See you in hell !

Kommentarer
Postat av: Jessie

alltså du ger ms.dödsångest panik av det här.. jag skulle mer än gärna få äran att kasta ut din mamma från din begravning! Men jag hoppas att jag slipper det, jag hoppas att hon dör innan dig och jag hoppas att jag dör innan dig..

2010-03-02 @ 22:51:50
URL: http://yesjess.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0