Freedom is what you do with what has been done to you...

Underbart ordspråk som jag hittade i en bok jag läste häromdagen..


Förövrigt så älskar jag mitt nya nyårslöfte som går ut på att jag ska slappna av mer och ha roligare :)..

Jag har redan gått en fjärdedels liv och oroat mig över en massa saker...
Det enda oro leder till är mer ångest och oro...

Visst är det bra att inte bara leva för dagen och att tänka på framtiden.
Men jag har levt i en konstant oro för framtiden och allt som kan gå fel..
Vilket helt enkelt har fungerat som en självuppfyllande profetsia.


Det ligger verkligen någonting i att man tar de bästa besluten baserade på vad man vill ska hända i motsats till att ta beslut baserade på vad man inte vill ska hända .....


Jag är trött på att vara rädd och spänd . Jag har varit det så länge jag kan minnas och det har ju inte direkt hindrat mig från att räka ut för en massa skit..

Jag ska börja tänka att saker ordnar sig och gör dom inte det så fixar jag det oxå...


Den här sommaren ska bli den bästa hitills !!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Sarmell

Ja vännen, helt rätt tänk...det kallas för lagen om attraktion (Law of attraction) med positiva tankar kommer bra saker att komma till dig...

2010-01-22 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0