Att du leker med mig är illa nog...

Men att jag låter mig lekas med är ännu värre


Det handlar inte längre bara om hur jag ska kunna hitta tillbaka till dig.


Nu handlar det även om  hur fan jag ska kunna hitta tillbaka till mig själv..



Har den här mardrömmen något slut ,är det lyckligt och finns det några genvägar ??


För ett tag sen tänkte jag att jag lika gärna kunde vara med dig

Då jag ändå är din i vilket fall som helst

Och att skulle vi gå isär så skulle jag aldrig sluta sakna dig

För hur skulle jag kunna det då du var den del av mig jag tyckte allra bäst om



Just nu tycker jag inte om någon av oss....



För varje dag som har gått på sistone har jag blivit allt mer nedbruten


Det har krasat i själen när sprickorna i mitt inre har brett ut sig mer och mer....




Jag har hela tiden följt din vilja vad vill R vad vill R



Vad jag har velat har jag hela tiden varit på det klara med jag har alltid sen den dag jag började älska dig velat vara med dig R.....




Nu vet jag fan inte längre vår kärlek byggde upp mig och vårt krångel har brutit ner mig...



nu ska jag bygga upp mig själv......Sen får vi se vad som händer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0