Det sårar mig inte....

Att du vill ha så lite som möjligt att göra med mig just nu......



Det som kommer att såra mig är den dag då du är likgiltig inför mig.......




Den dag då du kan träffa mig eller inte träffa mig.......Och vilketav dom alternativen  det blir inte spelar någon roll,,,,,





Kan man vara så nära varandra som vi har varit kan man dela det vi har delat för att sen bli som främlingar för varandra.,,,,,,För att sen bli likgiltiga inför varandra...





Jag kan det inte , du är inte min första kärlek jag har fler på lager och jag känner saker för dom alla än idag inte alltid främst kärlek men jag är långt ifrån likgiltig,,,,,,







Det gör ont att älska någon så mycket det är jobbigt att bry sig så mycket ,,,,jag kan gå och oroa mig för dig,,,,,,Vem ska nu trösta honom när han är ledsen....Vem ska tala om för honom att han är världens finaste......Men jag måste släppa det där....Du kommer att klara dig det kommer vi båda två !!!!





Jag ska släppa dig men jag vägrar att glömma dig jag tänker använda nyckelringen du gav mig den med ett strasshjärta på......Den är lite kantstött och missfärgad nu precis som vår kärlek.....
Men den kommer ändå att påminna mig om att jag en gång i livet var så älskad av någon att han gick och köpte en nyckelring med ett hjärta på till mig
......Jag hoppas att även jag har gett dig sånna minnen som du liksom kan vila i.......Jag kommer inte att se dig jag kommer inte att träffa dig men jag kommer att bära dig med mig överallt varje dag....du vilar i mitt hjärta du vilar i min kärlek och jag hoppas att du kommer att känna det även när jag är borta......Jag är aldrig längre bort än att jag älskar dig aldrig längre bort än så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0