Har så fruktansvärt svårt...

Att lita på mina egna känslor......Vågar inte lita på att jag verkligen mår bra..



som nu jag mår bra och då tänker jag men det måste ju vara chock eller förnekelse.....Eller måste det ????




Kanske mår jag verkligen bra jag känner mig lugn jag känner mig fri och jag känner att vi gick isär innan vi hann tappa all respekt både för oss själva och varandra.......





Jag är inte arg och jag är inte bitter visst en del saker kunde ju ha sköts snyggare men det gäller  från båda håll...





Jag har svårt att sörja en förlorad kärlek när jag har så svårt att känna att jag har förlorat den.....
För jag känner mig fortfarande älskad utav dig..........





Trots stt vi inte kan leva tillsmans så känner jag inte att vår kärlek är död...vår relation är död.....Och som den var den sista tiden så är det inte mycket att sörja över.....




Men vår kärlek lever kvar inom mig......Den har gett mig en trygghet som inte ens är beroende av dig längre..




Tack för den gåvan tack för att du har fått mig att känna mig så älskad att det inte ens går över när du går ut ur mitt liv .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0