Råd som inte passar mig......

Du och jag passar inte in i mallen vi är ingen kliche,,,,,,,




Jag får rådet att bränna alla bilder bort med dom- bort med dig.....




Men du ska inte raderas......Det gör inte ont att påminnas om dig




Det gör inte ont att påminnas om vår kärlek




Vissa nätter innan jag ska somna in tänker jag på hur älskad jag varit och kanske även är utav dig och då blir jag alldeles varm i hela kroppen......Jag förundras över hur stort det är....





Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv- men jag vill se dig igen fast inte på länge......





Jag vill krama dig igen.........Sen är det ju möjligt att det inte blir så du kan ju träffa en ny och då får jag respektera det och hoppas på att ni gör varandra lyckliga...





Jag skulle förstå om hon inte vill att du ska träffa mig........Vi har nog den sortens kärlek som är svår att förvandla till ren vänskap....






Var du än är, vad du än gör var rädd om dig och glöm aldrig den blicken jag brukade ge dig -total tillit jag slösar inte med den.........den försvann mot slutet men min kärlek till dig den förvinner aldrig.....!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0