Ska lämna en jacka på ditt jobb....

Hittar inte ilskan just nu kanske borde jag vara arg kanske inte vad vet jag skönt är det att slippa iaf....





Du skrev i mess att jag är snäll....Och jag svarade = Jag är snäll.....Och varför ska jag straffa dig mer nu . Du har precis förlorat mig och det är straff nog :9



Då svarade du=  Haha ja precis. ses snart då.





Jag tror att jag ska ge dig en kram och nej jag börjar inte vekna jag vill inte bli tillsmans igen för det funkar inte...




Men du ska till Tyskland en vecka och tänk om ditt plan störtar eller något händer dig därnere....



då vill jag känna att sista gången vi sågs så gav jag dig en kram....





Man behöver inte skita i varandra totalt och man behöver inte hata varandra bara för att man har gjort slut....Man kan tom fortsätta älska varndra.......du och jag är inte gjorda för att hata varandra.......Vi bråkar inte ens nu....Det var förhållandet som tog fram all skit hela tiden och nu kan vi släppa det.......Självklart måste vi även släppa varandra men jag bor forffarande i din lgh så kom igen vi kan väl ha ett bra samarbete den sista tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0