Spelar det någon roll......

Vem som har mest rätt eller mest fel...



Spelar det någon roll när det känns som att man går under.....



Mitt sinnestillstång skrämmer mig jag har helt tappat fotfästet



Det krasar i själen varje dag när ännu en bit av det fina vi byggt upp tillsmans går sönder..



Jag borde gå jag borde dra fly bort från det här helvetet vi har skapat tillsmans på sistone...



Men jag är inte tillräckligt stark längre....Jag var inställd på att gå och du hindrade mig



Nu har jag inga ben som bär....



Bara en tung säck full med ångest....





Jag lovade mig själv aldrig mer.......




Det gör så ont att varken skrik eller gråt kan uttrycka det längre.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0