Dags att ta sig samman......

M jag förstår att du menar väl men den där kommentaren rev ner den skyddsmur jag såväl behöver just nu.


Du la den desutom till helt fel person du la den till den  som inte ens har tagit det här beslutet och som har väldigt liten om ens någon chans att påverka det .



Pratade med R i en svag stund igår.....Gårdagen var kaos och bara för mycket.....
Och den avslutades med att en människa jag inte känner förklarar för mig att han visserligen söker en inneboende . men inte någon som är jätteledsen och i kris efter att precis ha gjort slut med sin kille......Jag antar att hans mamma hoppat över det där med att en vit lögn kan vara ok för att slippa såra någon i onödan.



Så nu har både R och en helt främmande människa talat om för mig att jag är för psykiskt instabil för att  bo med....
Ibland når ens liv nya höjdpunkter varje dag !!!!



Efter det orkade jag inte bry mig om vad som är smart eller bra att säga längre..




så jag frågade R varför han var tvungen att bryta helt, varför han inte bara bad mig att flytta ut



Och han svarade att han tydligen kommit till den punkten där han kände att han inte ville lägga något fokus alls på ett förhållande utan att han bara ville satsa på att hitta sig själv igen...



Det är sådant jag behöver höra just nu sanningen och inte andra människors ifrågasättande kring om det här verkligen är rätt.....För rätt eller inte rätt så har jag inte ett skit att säga till om i frågan.....



Så förtillfället tänker jag klart igen popp där sprack kärleksbubblan och där kom verkligheten




Så du R går vidare på ditt håll
Och jag går vidare på mitt
Jag tänker då verkligen inte gå och vänta på någon förvirrad karl som ska hitta sig själv
Hitta dig själv du och låt oss hoppas för din skull att det du  hittar inte är något som vill tillbka till mig
För just nu när jag går igenom detta helvete känner jag bara aldrig mer..........




Det är dags för mig att ta mig sammam nu några veckors förvirrat beteende är nog !!!!

och R får  hitta en annan famn att söka tröst i för den här famnen har han valt bort

Och det är dags att han får ta konsekvenserna av det för det är vad jag får göra nu varenda jävla dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0