.........Fan vad tomt det kommer att bli

Jag har älskat dina ord dina tankar din mun dina ögon men mest av allt din själ..............
Mest av allt det som är din kärna

Snart kommer jag inte att ligga bredvid dig längre
Vi kommer inte att dela våra tankar vi kommer inte att dela våra liv



Trots  smärtan som jag ännu inte ens vågat närma mig
Tar jag allt detta med fattning



För jag vet att det krävs mycket för att krossa allt det fina vi har haft tillsamans

Det krävs mer än en separation



Den smärta jag känner kommer att blekna , men aldrig dö
Jag kommer alltid att ha den någonstans i bakhuvudet som en påminelse om en annan tid ett annat liv

En tid där jag stundtals känt mig väldigt lycklig

Ett liv där jag för första gången någonsin känt något som liknar trygghet

Nu är jag tillbaka i kylan igen och det känns både välbekant och logiskt på något sätt


som att jag alltid vetat att lycka för mig sker på lånad tid


Jag har alltid känt på mig att jag en dag skulle förlora dig

Att det jag funnit var för bra för att vara sant

Åtminstone för bra för att vara sant för mig


Man ska akta sig för självuppfyllande profetior de slår väldigt ofta in


Nu ska jag lära mig att trivas i bara mitt eget sällskap
Blir svårt när man är van vid så underbart sällskap
Men det kommer att gå bra
Det kommer att gå bra !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0