Fuck alla titlar kärleken är det viktigaste !!!

Att förlovningen är bruten och att vi inte längre är ett par
Är så mycket lättare att acceptera än att vi inte kommer att kunna vara vänner
Åtminstone inte på ett tag troligtvis ett långt tag.........


Allt måste läggas på is till känslorna har svalnat....Jag hatar is !!!!


Vi är fortfarande som magneter runt varandra vi älskar varandra....Och ännu värre vi är fortfarande kära....


Ändå gör vi slut för att vi inte kan bli helt lyckliga ihop- ingen av oss så jävla motsägesefullt men ändå så sant....


Jag kan inte ens vara arg på dig för vi reder ju ut allt hela tiden....


Jag kan inte ens vara arg för att du lämnar mig för du lämnar mig inte i sticket
du lämnar mig inte för att du inte älskar mig och inte bryr dig.............du lämnar mig för att du älskar och bryr dig om dig själv mer....
Vilket bara är sunt jävligt sunt och värt respekt...



Där har vi skillnaden mellan oss vilket jag insett för länge sen ....Jag har älskat dig mer än jag älskar mig själv....
Känner man så är det i stort sett helt omöjligt att bli helt lycklig i ett förhållande eller alls...



Jag har blivit lämnad i sticket i hela mitt liv så jag vet skillnaden.....
Jag känner kärleken jag känner omtanken jag känner vänskapen
Då känns det inte så viktigt att jag inte har din ring på fingret längre...
För vem bryr sig om titlar vem bryr sig om ägande så länge kärleken finns kvar
En ring är lätt att ta av sig.....en kärlek som vår desto svårare att skaka av sig....



Allt jag har varit med om har gjort mig jävligt ödmjuk när det kommer till vad man som människa har rätt till
Man ska vara tacksam över all kärlek får ha i sitt liv
Sen vilken form den kommer i är väl egentligen skitsamma !!!



Jag föredrar en kärleksfull separation framför ett kärlekslöst förhållande



Så länge kärleken finns kvar lever något vackert i oss båda två


Jag har fått nog av ägande och egoism i mitt liv vår separation är tamejfan mer respektfull än många människors äktenskap...



Bara vi vet vad vi har delat vad vi förlorat och vad som kommer att finnas kvar......
Ingen annan behöver förstå det heller bara vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0