svart på vitt game over....

I veckan bläddrade jag i jobbpärmen och hittade listan med nummer till personalens närmaste anhöriga
På min rad stod ditt och Js namn....


Jag tog en tjock svart tusch penna och strök över ditt namn och nummer....

Hur kan det bli mer svart på vitt än så ???


Det faktum att av de två människor som står mig riktigt nära finns nu bara en kvar
Den andra är struken..



Välja bort välja till i kärlek går det sällan som man vill..



Det vackra med kärleken i ett parförhållande är att den bygger på frivillighet man har valt att älska varandra ..
Man gör det inte av släktskap,gammal vana och man gör det framförallt inte villkorslöst...


Det grymma med kärleken i ett parförhållande är att likaväl som maN blivit vald kan man närsomhelst bli bortvald....Utan att kunna göra ett skit åt det om den andra verkligen har bestämt sig.



Jag släpper dig genast R jag tar det här med värdighet....
Jag tänker inte behandla dig som några av mina ex har behandlat mig som en ägodel..
Jag har aldrig ägt dig jag fick bara låna dig en stund
Känner du att du är lyckligare utan mig så unnar jag dig det
Det är äkta kärlek att alltid vilja den andras bästa även då det kanske inte gagnar en själv...


Men det här gagnar mig oxå jag har inte varit singel på 6,5 år och jag har varit i och ur förhållanden sen jag var 13 år gammal....Jag har aldrig  lärt mig att trivas med att vara själv.....Det är ingen klyscha att man behöver lära sig att trivas i sitt eget sällskap för att kunna ha det bra med någon annan.....Om inte vi fixade det kommer jag inte att fixade det med någon inte förräns jag lärt mig att vara själv.....Vi hade den finaste fucking kärleken man kan ha....
Men jag var inte redo.....Det här förhållandet har gjort mig redo du har gett mig en inre trygghet som jag alltid kommer att bära med mig.......................Jo det finns bitterhet oxå men den tar jag inte här här tar jag det fina det som det finns mest av.
Jag har svartmålat många människor här men aldrig någon som jag älskat !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0