Den senaste tiden...

Det här är vad som har hänt i mitt liv de tre senaste månaderna....



Jag har blivit dumpad av min kille, jag har blivir osams med min bästa vän...Jag har haft två inneboende som hoppat av i sista sekund och jag har blivit dissad av två killar.....Och nu kanske jag förlorar lägnehetn Och jag har verklgen ingenstans att ta vägen....



Trots allt detta så har jag aldrig känt mig starkare..självklart har jag rasat oxå men korta stunder enstaka dagar ....Men jag klarar det här för jag har lärt känna någon som alltid finns vid min sida vad som än händer...

Jag har lärt känna den viktigaste personen i mitt liv..jag har lärt känna mig själv..


För första gången i mitt liv har jag koll på vad jag vill och inte vill...



Men det där med att ensam är stark är fortfarande inget jag skriver under på....Ensam är inte stark ÄLSKAD är stark....Det var kärleken från R som helade mig den kärleken gav mig den trygghet jag behövde för att orka möta och lära känna mig själv..Tack r allt rasar runt mig nu men jag klarar det oxå..för du hjälpte mig att hitta något inom mig som inte rasar lika lätt....Jag önskar att du kunde se hur bra jag hanterat allt på sistone jag önskar att du kunde se den kvinna jag är nu du hade varit stolt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0