svårt att släppa att vara din...

Jag älskar dig så mycket...
Trots det vill jag inte tillbaka till det vi hade..
Jag saknar allt det underbara med dig vi hade så mycket som var så obeskrivligt vackert....

Men sen finns det mycket som jag inte alls saknar har upptäckt det nu när det har gått ett tag...


Jag saknar inte hur vi tyngde ner varandra istället för att lyfta upp varandra..


Jag saknar inte hur dålig du fick mig att känna mig.....Ofta...



Jag saknar inte din svartsjuka ,ditt kontrollbehov eller ditt dåliga umgänge



Jag saknar inte ditt sätt att beskylla mig för att du inte orkade ta tag i ditt eget liv....



En del av mig är så rädd för att släppa taget om dig om drömmen om oss...



Hela min identitet har blivit att vara någon som älskar dig som vill vara med dig som är DIN...




Samtidigt känns tanken på att jag för första gången i mitt liv är bara min egen och faktiskt njuter av det så befriande...



du hjälpte mig att komma hit och för det kommer jag ALLTID att älska dig....



Men det är inte läge att blicka bakåt nu..




Skulle dock inte ha något emot en födelsedags middag :)



Sen inser jag ju att det kanske inte blir så......Kanske träffar du någon....eller (kan knappt tänka tanken usch) kanske träffar jag någon...



När du träffar någon ny så kommer en del av mig alltid att hata det..tyvärr det är lite så kärlek fungerar i bland...Men en ännu större del kommer att respektera det och vara glad för din skull..för jag respekterar dig ditt liv och din lycka..Det är så äkta kärlek ser ut..Äkta kärlek älskar och vill väl även när ägandet är över..Äkta kärlek vill alltid den andres bästa även de gånger det krockar med eller går rakt emot ens eget ego................




jag hoppas att du gör bra saker för dig själv......det är du värd,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0