Det gör ont..

Ända in i märgen att inte kunna ge dig en kram.......


Vad gör du precis just nu ????



Tittar du oxå ut genom fönstret och ser regnet



När du tänker på mig vad tänker du då ???



Håller du om din nya varje natt nu....Passar hon lika bra in i din famn som jag gjorde ??




Ligger jag vid er sida nu som något obekvämt som skaver....som ett skavsår i själen....




du känner mig så väl och vet därför precis hur jag känner mig just nu.......



Full av motsägelser....Krossad,stolt...glad för din skull leddsen för min egen..



Ingen kan sörja och älska som jag och det är just kombinationen som är det vackraste hos mig..



Människor jagar det de har saknat.....


De som växt upp med ett överflöd av pengar och ett underskott av kärlek...Jagar kärleken



Och de som har växt upp med ett överflöd av pengar och ett underskott av kärlek jagar pengar....




Jag är glad att det var kärleken som fattades mig mest....
För det har lett till att jag jagar något väldigt väsentligt.
.Oddsen för lycka är högre när man letar kärlek än när man letar pengar..
Åtminstone dåp man ser kärlek överallt och inte bara som en isolerad företeelse som enbart kan förekomma mellan en man och en kvinna som har romantiska avsikter gentemot varandra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0