skam väger mer

Den här situationen är värre för dig än för mig...


För skam väger mer än sorg



Jag har inte dåligt samvete över något och det borde egentligen inte du heller ha...



Men jag får aldrig chansen att säga det till dig för du vill nog inte ens tänka på mig nu..




Kanske har jag blivit ett spöke vid horisonten


Och det är något jag inte vill vara och aldrig ville bli...



för jag vill att du ska tänka på mig med glädje inte med sorg och skuld





För jag har det så jävla bra nu och allt jag önskar är att du är lycklig




Sen är det klart att det finns en sorg med i bilden men inte tyngre än att jag orkar bära den samtidigt som jag fortsätter att gå framåt..Den saktar inte ner mina steg speciellt mycket...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0