Bra saker händer

När man står upp för sig själv . Jag har fått väldigt mycket stöd från ett oväntat håll.
Jag och S har kommit varandra mycket närmare den här helgen
pga att hon valde en väg jag aldrig vågat räkna med.Och oavsett hur hon själv nu väljer att göra
så kommer jag aldrig att glömma den kärlek och förståelse hon visatde mig när jag behövde den som mest.
Fick tre mycket obehagliga sms idag från den person jag valt bort ur mitt liv.
Känns bra att ha en så sjuk människas reaktion  svart på vitt i mobilen.
Vilken möjlighet att kunna titta rakt in i skallen på en narcisist som känner sig hotad ..
Det är ju inte ofta man lyckas få en sådan människas känslor i gungning.
De brukar  kontrollera sin omgivning så pass bra  att de aldrig behöver hamna i den situationen.
Men jag har precis gjort det otänkbara .
ställt mig upp ,sagt stopp och därmed tagit tillbaka kontrollen över mitt eget liv.
Det är inte vad jag är fostrad till att göra...Jag är uppfostrad till att ta skit.
Men nu är jag vuxen och ingen ska uppfostra mig längre nu kastar jag tillbaka skiten åt det håll den kom ifrån.
Skrik psyka mig kalla mig vad ni vill- Det tjänar inget till !
Kärleken vinner ALLTID
Har träffat nya sköna människor genom S spännande för mig och R att vistas i ett helt nytt klimat :)
Allt kommer att ordan sig till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0