en iskall reaktion

Personen i fråga verkade närmast lättad......
Denna reaktionen är det största beviset på att jag gjorde rätt...Inte för att jag ens tvekade..
Tack miss T för att du inspirerade mig. Jag har spelat med i den här farsen som ska föreställa en relation alldeles för länge nu...
Ärligt talat hade ett uns värme från den andra parten gjort mer ont just nu ...För den värmen hade kanske fått mig att tveka...och tänka gjorde jag verkligen rätt. nu känner jag bara att :

1 Den här personen är tom sjukare och mer känslokall än jag trodde

2 Varför har jag inte gjort det här tidigare.

3 Jag tog tjuren vid hornen och stod upp för mig själv. Sa det jag ville säga och gav bra svar på tal.

Jag kan inte tämja skorpionen ......Men nog fan kan jag kasta av den från min rygg !!!!!!!!!!!!

Konstigt att jag som länge känt att jag inte vill lämna ut för mycket av mig själv på nätet nu bjuder på det här...Men det känns rätt. det är möjligt att jag maler på om jobbiga saker men tro mig det är inte bara gnäll..Allt jag gör just nu gör jag för att bygga upp mig själv...Och sen har jag ju bra hjälp Tack mina grodor Mr R ,Ms J och mitt nya stjärnskott Ms T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0