vill ha internet !!!

Vi har ännu inte fått något nät eller några roliga kanaler i nya lägenheten.....BORING !
Så därför kan jag varken blogga här eller titta på roliga tv programm:(
Hoppas att det löser sig snart så att jag kan få mitt liv tillbaka , nejdå så illa är det inte men det vore kul att ha tv4 fakta,
Var på ett bröllop i lördags och det var grymt det var Js pappa som gifte sig och han och hans fru gjorde det på sitt sätt. Med en schamanritual och salsa dans som bröllopsvals...
Helt rätt tycker jag. Jag gillar verkligen deras umgänge och släkten på Js pappas sida de är inte ett dugg uptight.
Jag kom fram till på vägen hem att jag träffar Js släkt mer än min egen men det är ju inte så konstigt eftersom jag strår närmare J än min biologiska familj plus att hennes släkt är trevligare.
Man ska va där man mår bra......
I år ska jag och J fira jul tillsamans man ska ju vara med sina nära.
Fast det blir inget traditionellet julfirande vi kommer oxå att göra det på vårt sätt...såklart !
Du och jag J a match made in heaven, fast det finns nog dom som tror att det snarare är djävulen som ligger bakom den :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

jag tror stenhårt på att det är djävulens verk, även han har sina ljusa stunder!

2009-09-18 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0