Jag en china kopia

Jag har alltid känt mig som en dålig kopia på en människa
china kopia kallade min första pojkvän mig för en gång
Baserat på att jag var lite lik skolans snyggaste tjej
Förutom att hon hade mindre näsa större läppar och mycket snyggare kläder

Att bli jämförd med henne fick mig att känna mig ännu fulare och ännu mer misslyckad det känndes som ett hån


Och min dåvarande kille satte verkligen huvudet på spiken när han kallade mig för china kopia för det var precis så jag kände mig



Det vart ju inte bättre av att jag kände hur han kastade blickar på henne
Han var trött på china kopian och nu  ville han ha äkta vara...............


Jag gjorde slut för hundrade gången och den här gången valde han att lyssna på mig
för han var färdig med mig


Sen fick jag som vanligt panik och ville ha honom tillbaka mitt känsloliv var kaos hela mitt liv var kaos



Men han ville inte längre speciellt inte med tanke på att han insåg att  han nu kunde både ha kakan kvar och äta den mig hade han ju i ett järngrepp how ever


På alla hjärtans dag kunde man skicka rosor till andra på skolan
Jag fick ingen när vi var tillsamans och nu skickade han en till henne


Förnedringen var så total


Jag kom gående precis när hon gick fram och gav honom en tackkram


Jag gick runt hörnet och väntade på honom


Sen lämnade vi skolan tillsamans och äkte hem till honom


Jag var så förstörd att jag hamnade i någon slags chock skrattade och pladdrade på som aldrig förr


Orkade inte smaka på smärtan orkade inte ta till mig den


Han var ju min prins det var ju han som skulle komma och rädda mig från mitt helvete



Och vilken prins sen........



första gången Han kände på mina bröst fick han tjata två timmar innan han fick lägga handen på mina små blomknoppar
Och det första han gjorde efteråt var att leta efter saker man kunde fylla min bh med...


Tjejer som har silikonbröst är överepresenterade när det gäller självmord


Någon eller något har gjort att de har svårt att vara nöjda med sig själva.....


Jag är 26 år gammal och har redan gjort två bröstoperationer fyllt läpparna två gånger och kan tänka mig att göra mer...Är det bara en slump vad tror ni ????


Alla har vi våra laster och min verkar vara plastikoperationer..


så det är ju en jävla tur att man åtminstone har god smak


Jag ser inte ut som Linda Rosing har proportiornerliga bröst och har inte färgat håret på ett och ett halv år



Men min självbild och tankarna i mitt huvud är helt fucked up


Samtidigt är jag en så jävla djup tjej som vet såååååååå mycket bättre



Men det hjälper inte alltid för någonting inom mig har blivit krossat innan det ens blev färdigt
Innan det ens var helt


Hur lagar man något som aldrig varit helt hur får man bitarna att passa ihop med varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0