all kärlek är lika viktig

Jag har haft virusinfektion i ögonen i snart 4 månader jag ser alltså bakfull ut varje dag...Så speciellt snygg är jag för tillfället inte...



Jag dejtar inte ,dricker inte alkohol lever i celibat , onanerar inte  och umgås i stort sett bara med kvinnor. den jag umgås mest med är min granne hon är 54 år gammal....ah just det jag ser inte på tv äger ingen dator och nu ska jag sluta äta socker oxå....




Kort sagt jag är en kärring.......Och jag älskar det :))))))



Jag har aldrig älskat mig själv eller andra människor mer


Har aldrig känt mig starkare eller lyckligare....




För första gången i mitt liv vägrar jag vara ett ojekt en sak...jag är en människa en människa






Och visst är jag vacker visst är jag det...Det har både moder natur och farbror plastikdoktorn sett till



Men det är inte min skönhet som skiljer mig från mängden det är inte min skönhet som gör mig älskvärd eller speciell.....



Utan min styrka , min kärleksfulla natur och mitt förlåtande hjärta




För går man bara på det yttre så kommer det alltid att finnas kvinnor som är betydligt yngre betydligt vackrare och betydligt villigare än mig




Kärlek har väldigt lite med yta att göra jag skulle tex älska mitt ex lika mycket hur hans yttre än såg ut jag skulle älska honom som brännskadad, förlamad, överviktig whatever för det är själen jag älskar hans själ....



Och min själ är underbar den är helt amazing.......Och det finns många som ser det många....Jag behövde bara öppna mina egna ögon för att kunna upptäcka dom....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0