Celibat why not

ett år utan män vad säger ni tjejer hahahaha



Jag älskar sex lika mycket som jag älskar mat men i båda fallen så väljer jag mina frestelser...
Jag frossar inte konstant och jag sätter inte tänderna i vad som helst....
Och för tillfället går jag på en strikt diet...Och jag älskar det...




Det är helt ok att älska sex men viktigt att man älskar sig själv mer än vad man älskar själva sexet och jag har inte alltid gjort det......



Så nu har jag tagit en paus....



Jag har hitills kommit fram till att det går alldeles utmärkt att leva ett underbart liv utan sex så länge man får närhet kärlek och beröring....


Jag vill aldrig mer ha sex när jag egntligen längtar efter kramar..


Jag vill aldrig mer ha sex med någon som inte känner mig inte älskar mig och som behandlar mig som skräp..



för jag är inte skräp jag är underbar och förtjänar all kärlek och rspekt i världen....



När man styrs av sex istället för kärlek ser man andra människor som byten..Man blir ett rovdjur..jag vill inte vara någort rovdjur inte något byte heller....



Det går även alldels utmärkt att välja bort att ha en kärleksrelation med en man...trorts samhällets masspsykos som drabbar en varje gång man säger att man just nu bara vill vara själv..



människor får något stirrigt i blicken och säger att det kan man minsann inte styra själv..hade jag fått en tia varje gång jag hört utrycket händer det så händer det på sistone så hade jag varit ännu rikare än vad jag redan är vid det här laget....



Visst känslor kan ju komma det kan man inte alltid styra men nog kan man styra huruvida man ska agera på dom eller inte..jag kan det iallafall och jag vägrar att tro att jag är unik på det området..


Allt handlar om val riktning och fokus...



Jag har hittat fokus just nu har jag flow..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0