en annan sida bara..

Trots min nyvunna självrspekt drar jag fortfarande till mig samma sorgliga klientel

Med den lilla skillnaden att de inte längre vill dominera utan sätta mig på pidestal

Jag vill inte vara din heliga madonna mer än jag vill vara din smutsiga lilla hora


Men jag är mer än gärna din jämlika tack !!!



Både horan och madonnan är objekt..och jag vägrara att behandlas som ett objekt jag är en människa...



Jag fick höra av en kille att jag borde vara försiktig med hur jag pratar för människor kan ju få för sig att jag hatar män och jag är ju först och främt en tjej..



Jag svarade honom att vad folk tror det är inte mitt problem och att jag inte alla hatar män..

i love men i just hate boys dressed up in mens clothes...(vi pratade engelska)...


sist men inte minst sa jag and first of all im not a girl first of all im a human being.....



Behöver jag nämna att han blev typ besatt av mig och jagade mig hela kvällen....



Men love what they cant have...eller nej boys love what they cant have...Jag märker tydligt hur killar blir både skrämda och lockade av en stark  kvinna och främst hur gärna de vill bryta ner en...




på sätt och vis bör jag nog nästan vara mer orolig för att råka illa ut nu...för jag märker hur hotade farliga killar känner sig..de känner hur jag ser igenom deras skit...och de både älskar och hatar mig för det..



att bli dyrkad eller spottad på förkastad eller jagad det spelar egetligen ingen större roll..


Det är bara två sidor av samma smutsiga mynt...Och kvinnoförakt är aldrig charmigt hur man än vrider och vänder på det.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0