Gamla texter i mobilen gammal smärta

Värst känna det på morgonen i samma sekund som jag slår upp  ögonen ....Innan jag hunnit ta på mig skölden...
När jag är skyddslös träffar smärtan mig rakt i hjärtat.....Varenda jävla morgon när jag vaknar är min första tanke .
- Åh nej det har verkligen hänt..


Jag hatar att vara så beroende av någon att den kan krossa mig bara sådär...
så nu blev jag krossad tillintetgjord jämnad med marken.....



Jag blundade ett tag knep ihop ögonen det hårdaste jag kunde och hoppades att när  jag slog upp dom igen skulle mardrömmen vara över..Men det var den inte den gick bara in i nya faser..



Du ville inte ha mig du ville inte vara med mig mer

Och på många sätt kan jag förstå dig då inte ens jag trivdes i min egen närhet längre

Jag tappade sugen jag tappade gnistan jag tappade ALLT...

jAG tappade mig vilket ledde till att jag slutligen tappade dig..

Min allra närmaste min bästa vän vad hände med oss hur kan något så rätt bli så fel ?
Jag trodde alltid att vi skulle klara det. Jag trodde att vär kärlek kunde överleva och överlista allt

Men på sätt och vis hade jag rätt för den överlvde allt jag älskar dig mer än någonsin trots att du inte ens är min


Vår kärlek överlevde allt den överlevde tom oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0