Jag är inte utbytbar...

Det finns dom som ifrågasätter hur någon kan byta så snabbt.....



Men för att känna sig utbytt måste man först se sig själv som utbytbar....
Och man måste även utgå för att en människas hjärta bara rymmer en person åt gången..



Det finns människor med så snåla hjärtan men du har aldrig varit en av dom...




Så nej jag är inte utbytt för jag är inte utbytbar.....Hon har förhoppningsvis fått en alldeles egen plats i ditt hjärta....




Sen kan jag ju köpa att vi inte direkt delar 50/50 på utrymmet :)...Och det är ok det är så det ska vara....




Känns på sättochvis bra att få någon slags förklaring till varför jag aldrig fick det där godjulmesset...




Om hon är så speciell som jag misstänker att hon är så är hon ingen idiot och bara en idiot skulle acceptera att du satt och messade med någon som det så nyligen tog slut med.....




Den R jag kände skulle aldrig nöja sig med en idiot...Och en idiot skulle nog aldrig fastna för honom....




så allt är bra och precis som det ska kärleken sprids och det är huvudsaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0