Saker jag skulle vilja säga dig om du skulle vilja lyssna...

Om du ville lyssna skulle jag berätta att jag älskar dig mer än någonsin trots att jag inte längre är eller ens skulle vilja vara din.....



Jag skulle även säga att jag hoppas att du aldrig tvivlar på om du valde rätt när du valde dig själv framför oss
Det valet var klokt modigt och kärleksfullt mot oss båda...




Jag skulle även be om ursäkt för alla gånger jag sårat dig all smärta jag åsamkat dig och alla gånger jag fått dig att känna dig något annat än helt jävla underbar...



Sen skulle jag säga att jag förstår vad du menade den där natten när du viskade mitt öra att du lovade att du aldrig skulle lämna mig...
skadad som jag var svarade jag blixtsnabbt att något sånt kan man aldrig lova..
Och du svarade nej men man kan ju vilja lova det...
Jag vill att du ska veta att i mina ögon  svek du inte det löftet för du har aldrig lämnat mig helt  aldrig....Din kärlek bär jag med mig vart jag än går den vilar i mitt hjärta varje dag varje sekund varje andetag...
Så du menade vad du sa...Jag kan se det nu.....



Mitt svar tog ifrån dig ditt löfte men jag ger det tillbaka till dig nu tillsmans med mitt fulla förtroende....



Sen skulle jag be dig att aldrig ha dåligt samvete över någonting som hände mellan oss för det enda jag har tagit med mig från vår tid är kärlek så varför skulle du då bära med dig en massa skuld....



Kanske vill du lyssna en dag kanske inte jag har ingen aning om vem du är vad du gör och  hur du tänker idag.....
Det enda jag vet är att jag önskar dig all lycka i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0