ska man alltid behöva vara på sin vakt ???

Prata om det rör upp så många tankar känslor och minnen hos mig....




Iochmed att hela samhället har en snedvriden syn på sex så är vi alla mer eller mindre sexuellt skadade...


Jag har då aldrig träffat någon som har en helt sund sexualitet frågan är om sådana människor ens existerar..



Så det är ju inte så konstigt att det blir fel ibland....



Jag har äntligen vunnit makten över min egen kropp.....en kropp som egetligen alltid varit min men som aldrig riktigt känts som det....



Då den så länge jag kan minnas blivit utsatt för saker som den inte gillat....

 

 

Så nu är min underbara vackra kropp min bara min och nu börjar jag om från början....

 

 

Det här året rensar jag den från alla sexulella energier som bor i den..Alla älskares avtryck på min hud suddas ut



Och saken är att nu när min kropp känns såhär värdefull så är frågan om det går att hitta någon som är värdig att få ta del av den...





Den man jag träffar  måste nog vara väldigt speciell och ha jobbat myyyyycket med sig själv..



Annars kommer det aldrig att fungera..



Sex har varit min snuttefilt och nu känns det som att jag skulle kunna leva utan det resten av livet..



För nu drivs jag av ett starkare bränsle numera drivs jag av kärlek...




nu ska jag bara sluta med socker oxå..vart ska detta sluta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0