vi måste våga prata om det !!!!

Twitter uppropet prata om det är det bästa som hänt twittervärlden på länge....




så nu är det dags för mig att prata om det....




Senaste gången jag var intim med en kille ville han ha en avsugning.....så han tog helt enkelt tag i mitt hår och drog mitt huvud neråt......Problemet var bara den lilla detaljen att jag inte ville ge någon avsugning...
så jag stretade emot och han fortsatte dra och släppte inte taget förräns jag sa..

- Men du kan ju inte tvinga mig !

då var det som att han vaknade upp ur någon slags dvala för han sa

- Nej det kan jag ju inte

Och släppte taget om mitt hår....


Saken är den att han en gång i tiden fått en avsugning av mig mitt livs första faktiskt jag var 19 år då och han var 22.....


Men bara för att jag ville göra någontinmg när jag var 19 innebär inte det att jag vill göra samma sak 8 år senare..



Jag la mig ner på soffan med honom med väldigt öppna ögon ...Jag förstod vad han var ute efter och jag ville inte göra mer än att det kändes ok för mig när han i vanlig ordning slutade att höra av sig igen...
Och jag hade helt enkelt ingen lust att låta honom komma i min mun....

jag hade tänkt att han på sin höjd dkulle få hålla om mig lite....
Det tog en timme innan han ens fick lägga armen om mig....som nybliven singel kände jag mig inte redo..


Första gången han försökte kyssa mig puttade jag bort honom jag önskar att jag gjort det andra gången oxå för det kändes som att bli slickad i ansiktet av en blöt ivrig hund....


Det var ingen kärlek och ingen respekt i den kyssen bara kåthet..



Lägg märke till mitt behov att framhålla att jag är en fin flicka som inte förtjänar att han drog tag i mitt hår



som att någon förtjänar en sån behandling.....




När han tog tag i mitt hår var jag naken och minst lika kåt som han......Med den skillnaden att jag kände något slags respekt för honom som människa vilket han uppenbarligen inte  gjorde  för mig.....



Och saken är den att den här berättelsen har ingen sensmoral om det ändå vore så enkelt...



För  vill man bli bra behandlad så är det inte så smart att gå och lägga sig på en soffa med en kille man knappt känner som desutom tidigare behandlat en som skräp....




Men de flesta övergreppen sker inom en fast relation ..så det finns faktiskt inga garantier för någonting



Även en människa man känner älskar och litar på kan gå över gränsen det har jag oxå fått erfara....




Så vad gör man vad är lösningen ???



Enligt mig handlar problemet inte bara om sex..vi människor har dålig respekt för varandra över lag

vi klarar knappt av att ha respektfulla konversationer med varandra så varför skulle sängen vara någob slags fristad från dåligt mänskligt beteende ???



Jag har slutat med sex tagit en paus för många dåliga erfarenheter för många dåliga beslut



Nästa gång ska vara med någon som känner och älskar mig vilket i sig inte är någon garnti för att gränser inte överskrids och utmanas...



Den fina flickan som är rädd om sig själv går inte mer trygg än den dåliga flickan som lever ett självdestruktivt liv.....


Jag har råkat illa ut i båda rollerna...Jag har råkat illa ut för att vi människor i bästa fall bara kan styra oss själva och i värsta fall knappt ens det....



Det enda man kan göra är att försöka våga vara modig våga vara stark våga säga


- Men du kan ju inte tvinga mig


Och mena det...Och hoppas att den man säger det till lyssnar...


Och lyssnar han inte får man försöka vara modig och stark och anmäla....Det är vad vi ska göra det och att prata om det.....ALDRIG SLUTA PRATA OM DET !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0