vilken resa jag har gjort !!!!

De senaste fyra månaderna har förändrat allt



Jag har aldrig haft så mycket kärlek i mitt liv.....


Jag har varit så lycklig att jag nästan blir orolig för att jag ska bli en såndär lycko-fascist

Men jag har kommit fram till att det inte är någon risk det är jag nämligen alldeles för ödmjuk för...



Sen jag börjat göra medvetna val blir slumparna allt färre så skönt att äntligen kunna finna en logik i det mesta som sker och slippa känna sig som ett offer för omständigheter hela tiden..



Mitt hjärta är öppet kärleken flödar hatet är borta jag är hög på livet och har inte en fiende i världen.....



Jag har pratat med min mamma min pappa min fostermamma och min fd närmaste vän....



Jag är inte arg på någon längre......Inte ens på mig själv..



Mitt liv har varit hårt och människor har varit jävliga mot mig men det har inte förstört mig jag blev bra ändå så varför ska jag vara bitter ???


Det gör inte andra människors onda handlngar ok det gör dom bara orelevanta i nuet...Det var synd om mig då det är inte synd om mig nu !!!



så när jag pratar med människor från mitt förflutna så väljer jag att hålla mig till nuet...fixar de inte det så behöver vi inte prata.....Men det underbara är att de flesta människor lyssnar faktiskt på de saker man säger så länge man säger dom med kärlek....




Jag har det enda jag alltid har velat ha ett liv fyllt med kärlek...Kärlek som inte har med sex bekräftelse eller prestation att göra..




Kärlek som har med mig att göra bara med mig att göra....



Jag har hittat tillbka till barnet renheten oskuldsfullheten inom mig....Jag har slipat fram min vackra kärna
Och numera gör jag det jag alltid varit bäst på jag älskar och blir älskad hela tiden varje dag varje ssekund....



Jag är undrebar människor är underbara livet är underbart och nej jag är inte hög mer än på livet :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0