kosta vad det kosta vill..................

Du har bestämt dig du tänker genomföra det här nu kosta vad det kosta vill

Inget pris verkar vara för högt att betala



Och jag, jag har intalat mig själv att detta är det bästa för oss båda


vad gör man inte för att orka, vad gör man inte för att överleva ?


Men några ord i en mening slog hål på min bubbla som uppenbarligen var jävligt tunn...

Meningen löd..


- jag tror inte att det här är det bästa för er. ni behöver en förändring en stor förändring.Men frågan är ju om det verkligen är den HÄR förändringen ni behöver.


Pop sa det i mitt inre när bubblan sparck och nu känns allt plötsligt ännu jävligare...



För nog vet jag och nog har jag vetat hela tiden att kärlek som vår alltid är värd att kämpa för



Men på kvällarna sitter jag brevid någon som har gett upp och som har all rätten i världen att göra det



Varför tror du att jag släppte dig så lätt
Jag släppte dig så lätt för att jag förstår dig jag har nämligen oxå gett upp


Jag har gett upp hoppet om att kunna må bättre en dag....

Jag själv orkar inte med mig själv så hur ska jag kunna kräva av någon annan att de ska göra det

Kunde jag krypa ur mitt eget skinn och slippa ångesten för en stund så hade jag gjort det för länge sedan

Men det kan jag inte jag är fast i den här skiten......

Och självklart unnar jag den jag älskar mest att slippa det här helvetet


Mina demoner har drivit bort det vackratse jag hade går det misslyckandet ens att beskriva i ord




Att jag gav upp oss så lätt är egentligen ett tecken på att jag har gett upp om mig själv



Rädda den som räddas kan och lämna den som är bortom räddning



Det är mer än hjärtat som är brustet idag..idag känner jag hur även marken under mina fötter håller på att spricka........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0