vilken dag.....

Först ringer någon jag inte pratat med på 10 månader.....


Den här bloggen är tydligen mer välbesökt än jag trodde :)



Tanken bakom att ringa var säkert god men det sista jag behöver just nu är att ge mig in i mer smärtsamma processer




Men att en utsträckt hand väntar på mig när jag är redo känns bra



Jag är en kärleksfull förlåtande människa i grunden



Men jag behöver känna att den andra människan verkligen förstår och tar ansvar för det den har gjort för att jag ska kunna förlåta känner jag inte det kan jag vara stenhård....



Sen ringde nästa person någon jag inte pratat med sen januari




Det samtalet gav mig väldigt mycket !!!!!!



Både hopp stöd och praktisk hjälp



Människor behöver människor så är det bara.................Kärlek kan man aldrig få för mycket av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0