Alla minnen....

Hur du såg på mig......När jag speglade mig i dina ögon möttes jag av spegelbilden från det vackraste i världen....



Sättet du avgudade min kröpp på .....Ingen man har någonsin dyrkat min kropps former,dofter och smaker på det sättet förut..




Hur du gav mig hårmassage pysslade om mina fötter stoppade om mig och sjöng godnattsånger för mig..



Alla smeknamn, vårt eget språk alla sånger till min ära och alla andra härligt knasiga saker som bara vi två kan förstå..



Inget av det var förgäves allt det och lite till stannar kvar som kärleks avtryck i min själ....




Jag kan inte låta någon trampa på mig mer efter att ha blivit så dyrkad..


Jag kan inte bortse från mitt eget värde längre..



Du sa en gång att du önskade att jag kunde se mig själv genom dina ögon istället för mina egna för då skulle jag kunna se hur underbar jag är...Jag ser det nu och jag tar bara skit när det är absolut nödvändigt...



Du har ändrat min syn på kärlek, män mig själv...Allt du har ändrat hela min värld..



Och du gjorde den vackrarae vännen du gjorde den vackrare......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0