Lycka

Jag har ingen familj ingen man inga barn ingen älskare och vänner dom kommer och går....Ändå känns livet på topp.......Varför..Jag antar att den som aldrig haft något att klamra sig fast vid har två val...Att lära sig att älska utan att äga...eller gå under..Och jag väljer livet alltid...



förut var tillit för mig bara till för de människor som aldrig skulle skada mig...alltså kunde jag inte lita på någon...För man kan aldrig styra andra människors handlingar....God damit ibland kan man ju knappt styra sig själv....


numra litar jag på dom som jag tror aldrig skulle skada mig medvetet och samtidigt njuta av det....Så nu finns det några....Det är R, jonas, Esthel,Ärtan och Marita....5 stycken det är många...Med tanke på att det finns dom som inte har en enda....Jag är tacksam för varenda en......TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0