Freedom is just another word for nothing left to loose......

Det finns väldigt få  fördelar med att leva ett liv utan släkt eller familj..
Man är som ett djur utan flock
Och ett djur utan flock är det lättaste bytet för alla typer av rovdjur..
Enligt naturens lagar ska en sådan som mig inte överleva

Jag såg på ett tv program att vi alla levande varelser såväl människor som djur är programerade till att bry oss mest om våra nära och kära alltså främst vår familj..
Detta pga om alla brydde sig lika mycket om alla så skulle ingen överleva..
Någon måste offras någon måste svälta någon måste ätas....
för att dom som har nära och kära som bryrr sig ska kunna överleva
Så jag är alltså en sådan som ska offras ätas...


Och ta mig på orden när jag säger att det är många som har försökt slita mig i stycken,dricka mitt blod och suga ut min själ...............Och vissa gånger har ni varit nära att lyckas.............
Men min envishet och kämparglöd verkar vara starkare än vilken jävla naturlag som helst


Det numera avlidna mediumet Henry soludde sa två väldigt bra saker till mig då vi träffades

1 Att jag var flera år före min pappa i andlig utveckling....Den här mannen lät sig alltså inte luras av yrkestitlar och välsmorda käftar han såg rakt in i ens själ...Han såg det som räknas....Han såg det som ingen lyckats förstöra=Mitt hjärta


2 Att om jag bara håller huvudet högt så kommer resten att lösa sig .Det var allt jag behövde tänka på...De orden klingar idag mer sanna än någonsin..



Rovdjuren får finna nya betesmarker jag blottar inte längre strupen frivilligt....
Jag har skådat ondska i vitögat....Och överlevt med själen i behåll.....


Jag har även funnit en fördel med min lott
Trots att jag aldrig har haft någon egen familj värd att kallas familj...
Så har jag just pga detta fått bo i många olika familjer..
Och en sak jag har lärt mig är att olika former av känslomässig utpressning förekommer i alla familjer inte bara i de helt uppenbart dysfunktionella..
Den enda lilla fördelen jag kan hitta är att jag slipper att leva insnärjd i blodbandens smetiga garn..
Jag är ingens dotter syster mor kusin eller barnbarn..
Jag är min egen bara min egen..
Och det gör mig lika mycket fri som ensam..

Så nejtack till smetiga familjeband
Min frihet är den enda lilla fördelan jag har och jag byter aldrig bort den mot något som inte ens är äkta..
Nästa gång jag försöker skapa något med någon i min familj så möts vi som jämlikar...
Det blir inget mer pyssla om trippa på tå och ha överseende med..
Den enda människa jag verkligen kommer att vara skyldig något förutom mig själv blir mina barn....
Ingen i min familj har någonsin pysslat om mig så jag förstår inte varför jag ska springa runt med en öppen jävla famn.....
Jag kan öppna min famin för den som öppnar sin tillbaka och alla jävla blodsband.....
Äh Jag har gett upp det där när en ens egen flock består av 90% rovdjur....då gör du bäst i att bli en ensamvarg..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0