bitterfitta i hate it......

Det kändes faktiskt bättre att vara ledsen och tänka att allt var mit fel...


Då slapp man åtminstone den här jävla bitterheten....



Ilska är som en propp som täpper till hela känsloregistret då den stoppar  sorgeprocessen



Det är farligt att inte kunna gråta....Gråta är bra att gråta är läkande



Jag ska försöka att bli ledsen igen istället.....Har nog behövt få vara arg också men tänker inte fastna i det



Människor som fastnar i ilska tappar det till slut de blir helknäppa...



Människor som fastnar i sorg är inte så jävla roliga dom heller men de ser åtminstone mer klart på saker



Ilska är sorg.....Sorg med en twist.......




Allt precis allt jag gör just nu gör jag i uppförsbacke....Allt känns som ett jobb ett jobb man gör för att man måste inte för att man vill......Jag gör saker för att överleva just nu....Jag har gått igenom så mycket saker tidigare att jag vet att smärtan kommer att blekna..jag kommer att kunna skratta igen och faktiskt mena det.....Men det lär dröja....
Och medans det dröjer vägrar jag att låta allt gå åt helvete....Jag är en stark kvinna jag härdar ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0