Spegel spegel på väggen där...säg mig vart balansen är..

Här går man runt och är så jävla nöjd med sig själv......




Och så pang bom träffar man på en människa som håller upp en spegel framför en.....




Och ansiktet som blickar tillbaka är allt annat än vackert......





Nej utan något riktigt fult visar sitt tryne....



Jag kan ge kärlek men jag har absolut ingen aning om hur man tar emot den......

 

 

Så när jag känner mig älskad så känner jag mig hotad och då går jag till attack.....

 

 

Och när det händer så skjuter det blixtar ur mina ögon samtidigt som det haglar ur min mun...Och jag önskar.... fan vad jag önskar att min käft hade ett tidlås vid sådana tillfällen...Men det har den inte så jag sårar...Jag sårar de människorna som jag tycker mest om och som tycker mest om mig...



Och det leder till att jag blir en väldigt ensam människa.....




Jag blev faktiskt likställd med Hitler när jag försökte be om ursäkt.....



- Det är alltid lika jobbigt att ha någon hemma hos oss sen om det är du eller Hitler det spelar liksom ingen roll...



Och jag förtjänade det.......Jag förtjänade vartenda ord......




Så nu är set jag som får vara vuxen nog att krypa till korset...Och det är jag inte bra på.....Men jag tänker lära mig..Jag tänker lära mig !!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0