Känner att jag behöver klargöra en del saker....

För en ganska omnämnd person som tydligen varit inne och läst på min blogg och känt  sig sugen att kommentera.....

Men som verkar ha tagit det kloka beslutet att låta bli...
Att du är härinne och läser har jag inga som helst problem med då jag står för varenda ord jag har skrivit...
Men dina kommentarer har jag noll intresse av.
Hade jag velat höra din syn på saker så hade jag nog svarat i telefon när du försöker ringa mig....

Nu när jag ändå har din uppmärksamhet så kan jag ju passa på att tala om för dig att en del av dom brotten du begick mot mig när jag var barn ännu inte är preskriberade och att det finns vittnen.......
Jag har även tidigare pratat med en åklagare som tror att jag skulle kunna ha en ganska god chans i en rättegång. Hon erbjöd sig tom att vara mitt målsägandebiträde

Jag har fortfarande några år på mig......


För tillfället är dock inte en rättsprocess det jag känner för att lägga min energi på
Just nu fokuserar på att leva ett bra liv i lugn och ro .
och det uppnås nog allra bäst om både du och jag håller oss på varsin kant.....


























Kommentarer
Postat av: linda wermelin

du gör helt rätt gumman! du fixar detta när du orkar,för då har du en massa energi att lägga på hela målet!!oavsett om du "vinner" är du alltid en vinnare i mina ögon puss o kram

2009-12-01 @ 17:37:12
URL: http://wermelino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0