jag kommer alltid att älska dig

Och bära dig i mitt hjärta....



För allt det fina vi har haft




Önskar dig trots den senaste tidens helvete bara bra saker




För din främsta livsuppgift är inte att värna om mig




det är min.......Och nu när jag äntligen har tagit den på allvar så kan inte du skada mig längre......



Jag behöver inte vara arg längre..visst du kunde ha skött saker snyggare du kunde ha satt stopp



Eller så kunde du inte det....




Nu kunde iallafall jag det orkade inte se mitt ledsna nedbrutna ansikte i spegeln längre



Orkade inte höra min egen bittra gnälliga röst......Trivs man inte i en situation längre måste man bryta den



det handlar om att ta ansvar för sitt eget liv det handlar om att bli vuxen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0